Stöd SHK

Ge oss kärlek via Gräsroten

Du kan ange oss som favoritförening hos Svenska Spel! Varje gång du lägger ett spel hos Svenska Spel fördelas ett antal poäng, via programmet Gräsroten, till den förening du valt. Varje lagd krona ger tio poäng. En gång per år sammanställs poängen. Ju fler poäng desto större del av potten om 50 miljoner kronor får Sävedalens HK ta del av om du anger oss som favorit.

Hitta oss på Facebook

På Facebook postar vi regelbundet uppdateringar i form av kommande matcher, evenemang och resultat. Vi lägger också upp nyheter kring laget, organisationen och annat som kan vara intressant eller roligt att ta del av. Du kan också kontakta oss den här vägen via Messenger.

Följ oss på Instagram

På Instagram delar vi såklart också med oss av nyheter, resultat och uppdateringar kring laget och föreningen. Innehållet samsas med regelbundna stories där ni också får chansen att interagera med oss.

X. Det är där det händer

… och vi finns givetvis där för att kommentera, tycka och munhugga. Vad blir årets skandal? Vem är säsongens utropstecken? Hur många chokladbollar kostade egentligen vår dyraste värvning? Följ oss och åk med!