Vinnare och förlorare på tre bokstäver vågrätt

Har tagit tidigt julledigt

-SS

I fredags tog Luuk oss till Stenungsund i på spåret. I söndagens drabbning fick Stenungsund oss att spåra ur. En mycket tillknäppt kamp där SHK röd gjorde sitt första mål i uppställt försvar efter ca 20 min, Tyvärr hade SHK grön inte lyckats förvalta detta fin fina försvar målvakt och försvarsspel bättre än att när dagens Lindströmskollegor blåst för paus ligga under med 8-10.

Efter paus stod hemmalaget kvar på perrongen och gästerna tuffade på till 10-14 innan det blev ett lyckat spårbyte och hemmalaget tog tag i stinsflaggan igen. 19-17 till grön med bara minuter kvar. Då fick gästerna ett straffkast och hemmalaget en utvisning.
19-19 med 25 sek kvar och timeout hemmalaget. Lyckad manöver leder till fritt läge från 6m som går kryssribba ut (årets Staffan?). Med 6 sek kvar tar gästerna timeout och lyckas med 0,01 sek kvar sätta sitt 20e mål bakom ett bedrövat hemmalag.
Målskyttar : Peter och Crale 4, Lådan 3, Joel, Robban, Jimmy 2, Forssen, Hence 1
-Sportchefen, jokern, stand-in coachen