Storstilad avslutningsfest!

Man förknippar gärna en lördagskväll med en påse godis och lite mys framför en bra film. Men inte denna lördagen! På lördag är det dags att ta med sig hela familjen, vänner och alla som ni känner ner till Ugglum. För att få en härlig inramning på vår sista match denna säsong behöver vi Er hjälp. Vi är sedan tidigare redan klara för avancemang till division 3, men att avsluta med flaggan i topp tillsammans med våra supportrar skulle göra en bra säsong ännu bättre. Det finns dessutom en del spelare i laget med rötter i motståndarlaget, så jag vågar nog lova en match med mycket känslor. Så knyt skorna och ta er till Ugglum på lördag klockan 17:00 för att heja fram Sävedalens hetaste handbollslag till vinst mot Baltic.