SHK-SHK

SHK var på besök hos SHK röd och bortalaget visade att de är snälla gammal släkt. Bäst på planen var de bägge målvakterna och pga en en räcka av anledningar noterades den fd Sävedalens målvakten för hela 29 räddningar. Gunde storspelade och visade verkligen att gammal inte är äldst. Fina keeprar visar även resultatet: 5-5 i halvlek och i andra halvlek växlade hemmalaget upp och hade en 400%-ig målskörd i denna halvlek jämfört med den första. Sävedalen mäktade bara med 200% i andra halvlek och slutresultatet skrevs till 25-15. Detta förankrar Sävedalen i botten av tabellen men kan glädjas åt att man inte är IFK Skövde.

Målskyttar: Hagman 4, Roger Rågdell 3 (1), James G 2 (1), Gillis 2, Skägget 1, Spring 1, Brun 1, Gabbie 1